معاون اول رئیس جمهور آقای دکتر اسحاق جهانگیری به همراه آقای دکتر اردکانیان در روز  (23 دی ماه ۱۳۹۷)  در جریان سفر به شهرستان کاشان با حضور در تصفیه‌خانه فاضلاب کاشان پروژه مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب و بخشی از شبکه جمع‎آوری فاضلاب (با تامین اعتبار از بانک توسعه اسلامی) را با اعتباری بالغ بر ۷۳٫۴ میلیون یورو افتتاح نمودند.

بخشی از بیانات آقای دکتر جهانگیری

ایشان با اشاره به اینکه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم، بیان نمودند: نظام جمهوری اسلامی ایران علی رغم مشکلات فراوان به خاطر آرمان ها و اهدافی که داشته و استقلال، رفاه مردم و استقرار اسلام در ابعاد مختلف آن در سراسر جهان بوده است توانسته به جایگاه و نتایج قابل قبولی دست پیدا کند.

معاون اول رییس جمهور با بیان اینکه در زمینه های مختلف صنعتی در آغاز انقلاب هیچ توانمندی در کشور وجود نداشت، گفتند: در مقایسه ایران با دیگر کشورهای منطقه امروز ایران از توانمندی های صنعتی بسیار خوبی برخوردار است و یک فاصله معنا دار نسبت به دیگران داریم.

وی تاکید کرد: خوشبختانه امروز تمامی طرح های بزرگ صنعتی از طراحی و مهندسی و محاسبات آن تا ساخت، تجهیزات و بهره برداری در ایران انجام می شود.